Wednesday, October 8, 2008

Berita Tergempak....!!!

Aku dikabar minyak petrol akan habis disemua stesen petrolpam...Masing2 plan nak pie isi minyak dulu n sambung beraya die umah Tok Busu(Adik opah wife aku)....So msh dlm perjlnan nk ker petrolpam di pekan parit, jln jem sgt2....Masa nie aku cuak gle...Aku ingat ade roadblok n aku takut sgt2 sbb keter aku br tujar enjin n surat enjin dari kastam tak kuar lagi......So wife aku ckp kat area cni mmg selalu jem.......Huh....lega rasanya.....



So nie la pic yg aku snap masa tgh2 jem tu....mmg membosankan.....Aku pandang seblh rupa2nya wife aku tgh sedap dilamun mimpi.....Chait........Aku rasa dekat setengah jam gak la nak tempuh jln jem nie.....




So bila dah sampai kat pekan parit aku berhenti untuk isi perut keter aku walaupun time nie minyak keter aku ade setengah tank lagi....

Nie la die Pekan Parit...Pekan nie mmg sentiasa sibuk....X putus2 kenderaan lalu lalang....

No comments: