Thursday, February 12, 2009

Mancing udang plak..

Kat s.alam di sec.24 ade kolam pancing udang harimau..Kolam tu br seminggu beroperasi.. So aku ingin mencuba memancing udang utk kali pertama...Aku mula dr kul 9 mlm sampai 11 mlm..So alhamdulillah rezeki aku buat pertama kalinya pancing udang nie agak baik...Dgn b'umpankan umpun2 (cacing laut),aku pulang membawa hasil tangkapan seberat hampir mencecah 3kg...Aku nie mmg x mkn udang...So kat umah tu hanya org umah aku jer yg mkn...Mama aku plak x blh mkn banyak sbb nnt gatal2..Bayangkan 3kg tu hanya org umah aku jer yg mkn..Mmg puas la kan sayg.....Sayg suka x....?? So kpd abg ipar aku dan kedua2 kakak aku yg nk mkn udang harimau nie, jemputlah dtg ke rumah yer....Hihihihiiiii....


Member Zaidi/Itik berbulu tgk aku asik naikkan udang x henti2.....


Nie la hasil tangkapan aku yg mencecah 3kg....
Sebahagian udfang harimau yg masih hidup lagi......

3 comments:

Sukimin said...

yay yay....nak makan udang! masak goreng keju macam kat kelab tu tau

rafi_reenz said...

Hehehe...Wokey2..,nnt efy n reenz masak mcm tu k... Mei ar dtg mkn udang nie...Banyak sgt2 nie...

grafreak said...

leh kasi map ke tempat tu??

rate dia mcm ne? ok tak?