Monday, February 1, 2010

Aktivi pg sabtu dan ahad....

Pagi menuju ker Sec.13 atas urusan berjumpa org dan ingin mengambil sesuatu.....

Ini la barang nyer.....ptg nyer plak terus jer ada yang booking this item kat aku dgn tawar yang amak tinggi...but i agree if i get the permit from Jabatan Perhilitan on 2morrow....

Baby Recticulate Phyton...




Hari Ahad....

Aku bangun seawal pagi utk beli bahan2 mentah di Pasar Borong Selangor, Sri Kembangan.. So tiba2 org umah aku pun bangun awal gak...Rupa2nye org umah aku pun nak ikut sama... Mungkin dia bosan dok umah kot...Ble dia ikut mmg aku happy sgt2 sbb selalunya aku hanya pergi seorg diri jer....

*no pic...Sorry......

2 comments:

Yanie said...

wei ko nie biar betul...ko punyer ular ke kwn ko punyer???jgn memain tau..dh ler rin tgh pregnant....igt sikit..lg pun bahaya simpan ular tanpa permit tau..pulangkan saja pada tuannya...

rafi_reenz said...

his....per la angah nie...pasal permit dah ada la efy berani simpan..
tu efy nyer... ada projek mengenainya yang blh dtgkan tut.....