Monday, February 1, 2010

Malam Apriasasi INTEC 2009

Hari Jumaat lps, UiTM INTEC Seksyen 17 buat annual dinner yang bertemakan 1 Malaysia.. Mcm tahun lps, bertemakan Retro... Aku aku dpt idea utk menyewa set baju Khadazan...Dr kepala sampailah hujung kaki set khadazan...Ptg jumaat plak, aku hantar org umah aku pie jumpa mak andam masa aku kawin (K.yah) utk make up org umah aku...Dan seterusnya org umah aku memilih set baju INDIA....huh....mmg mengancamla...Rasa mcm dpt bini baru jer...Huakakaakaa... jgn marah yer sayg...



Hehehhe...set baju jawa yang dipakai oleh En. Ramlan @ kakang...Kalau perasan, part pada tahun 2009, mmg kami berdua jer yang sibuk gile cari set baju utk dinner nie...Cuma tahun lps aku x menang....


Hah...nie la set baju aku mlm tu....

Dan.......ini la pemenang bagi Penampilan mengikut tema (Lelaki)...... En. Rafi Effendi Ngaderi..




Heheheheeheheeeee..................

No comments: