Friday, August 28, 2009

Berbuka di Nando's SACC....

Semlm aku dgn org umah aku plan nak buka puasa di luar...Ada 3 tempat dicadangkan.. Station Kopitiam(Alam Sentral), Kenny Roggers(Alam Sentral) dan Nando's (SACC)...... So aku dgn org umah aku pilih Nando's.... Blk kerja dah lewat sbb kesesakan lalu lintas di bulatan sen.15, bulatan UiTM so aku x der blk umah dulu..Aku terus ketempat yg dirancangkan dan buat boking table serta order menu dan bayar...Lps selesai semua tu, aku blk umah jap utk mandi2....Dlm kul 6.45pm aku gerak blk ker SACC...

sementara menunggu waktu berbuka, aku dgn org umah aku tgk2 la barang yang ada dijual di ruang legar SACC termasuklah baju raya....Heehehhe..


kalau dah wanita, mmg x tinggal utk masuk ke dlm kedai kasut 'VINCCI'.....


Di Nando's....


No comments: