Tuesday, August 18, 2009

Kejutan.... 18 Ogos 2009

Hari nie 18 Ogos 2009 iailah hari lahirku yang genap 25 thn....Pagi td aku seperti biasa kuar minum bersama rakan se office aku iaitu en. ramlan/kakang, en.khizir dan en. haji bujang di restoran Rafi Bistro sec. 18...So ble aku blk ker office jer aku tgk ada something bungkusan... trs jer kawan office aku menyampaikan pesaan yang berbunyi " Kek nie dr Isteri kau...Dia wish Happy Birthday....Oooo..Rupanya bungkusan tu adalah kek.....Tp seblm tu org umah aku dah wish kat aku se awal pagi lagi...Kalau x silap aku dlm kul 5am lbh la....Dan di ikuti parents aku..... Nk dijadikan cerita, kat office aku nie ada yang lahir dkt dgn tarikh lahir aku...Tp dia awal 2 hr iaitu 16 ogos.. Iaitu Pn. Fauziah Hashim.....So aku amik kesempatan la potong kek sama2 dgn dia...Happy Birthday 2 u kak G.....Hehehehheee..... Thanks sayang.....Mmmmuahhhhh...................


No comments: