Monday, August 31, 2009

penat..

dlm tgh hr aku b'tolak blk..Pastu aku singgah di hentian tapah utk bli buah jambu batu yg dikirim oleh angah dan juga aku bli jambu air utk mama dan papa..Mula2 aku ingat sempatla aku b'buka di hentian rehat jejantas,sg buloh..x sempat gak.Last2 aku bli air dan org umah bli dunkin donnut.. Pas buka aku terus besit nak kejar mkn kat hentian rehat jejantas..Sampai sana aku mkn sate hj. Samuri..Pastu aku trs menuju ke kedai mancing utk past jambu batu yang dipesan oleh angah....

Semasa di hentian rehat kecil..Sementara menunggu waktu berbuka, sempat la lagi aku snap 2-3 keping gambar...Sebnrnya masa nie aku pun x tau buka kul baper..Yang aku tau kat kawasan perak nie dlm kul 7.30pm...Tp utk kepastian aku tgkla org2 islam yg dok kat pondok2 tu...Hehehe...Kalau diaorg semua mkn, maknanya dah masuk waktu la tu......




suasana yang meriah di hentian rehat kecik nie......Hehehehehehe.....


Hah, akhirnya sampai gak aku di hentian rehat jejantas sg, buluh dan sate hj. samuri dah menanti kedatang kami berdua....Hehhehehe......Tp yg x seronoknya time nie mood org umah aku terganggu sbb diserang sakit kepala......Walau mcm ner pun aku ttp mkn beberapa cucuk sate dan yg lebih tu aku bungkus utk bawak blk......

No comments: