Tuesday, March 10, 2009

Bwk org aku pie jln.....

Hmmm......hari ahad dan isnin aku bwk org umah aku pie bagan lalang utk melepaskan kebosanan rutin harian masing2...Emm....masa tu aku sampai sana dlm kul 6pm la...Aku dah pusing satu bagan lalang tu utk mencari resort yg btl2 berhadapan dgn pantai....Tapi malang nya satu pun x der yang kosong..Semuanya dah penuh.....Aku x plan pun nak pie bagan lalang tu....Sbb tu la aku x buat booking..Kalau x salah aku aku plan dlm kul 3pm la....Huakakakaka.......So aku amik keputusan utk check in kat Hotel Sri Malaysia,Bagan Lalang....Dgn harga RM150, aku dah dpt family room..Tp kat Hotel Sri Malaysia, Bagan Lalang nie, dia x der government price..Aku mls la nak tanya per2 dari staf tu sbb aku btl2 dah mengantok dan penat sgt2.....Bg aku nie, Hotel Sri Malaysia nie kira ok la.....Agak selesa la utk kita bermlm......Hmmmm.....Jarak Hotel yang aku nginap nie dgn pantai x la jauh sgt...Tp still kena naik keter la utk pie ke pantai.....

2 comments:

Yanie said...

Amboi p bercuti x ajak pun...jom plan bercuti 1 family..ko arrange k..amcm????dpt g mcm dolu2 tu best gak..

rafi_reenz said...

Hehehehehe.....eleh..die pun x der nak ajak mcm ner..Ha,benda tu dah la sebnrnya nak plan..tp semuanya mcm nak x nak jer...em,angah ckp jer nak kemana....nnt efy arrange...