Thursday, March 26, 2009

KURANG AJAR.....!!!

Pagi tadi aku ker Main Campus atas urusan berjumpa dgn Kordinator aku utk bertanyakan mengenai projek Cisco aku nie....Tgh2 aku mencari parking di Fakulti Kejuruteraan Mekanikal di Twin Tower, tba2 hati aku menjd panas dan darah kemarahan aku membuak2...Sebuat kereta kembara dh parking di selekoh yang mana disebelahnya ade kereta parking gak sehingga kereta aku x muat utk lalu di situ....Aku trs turun dan menuju kearah kereta tu...Sekali lagi tahap kemarahan aku naik bila aku tgk ada Sticker Pelajar!!! Mula la mulut aku memaki hamun dan sumpah serahan kat kereta tu...Macam nie ker perangai seorang student yang pintar?? Dia x blh pikir ker kat situ x blh park kereta?? Mana perginya otak sebai seorg pelajar??? Mana?????? Dlm keadaan marah aku nie, aku trs jer snap beberapa pic kereta tu utk aku sebarkan di dlm Email staf UiTM atas tujuan supaya pihak pengawal lalu lintas mengambil tindakan kepada perkara2 sebegini...Sebenarnya perkara sebegini dah pernah dibangkit di dlm Email Staf..Tp, ttp x der tindakan di lakukan oleh pihak pengurusan terutama sekali pihak pengawal lalu lintas...




No comments: