Friday, March 6, 2009

x jd mancing udang galah...(No Pic........)

Adeh.....mlm td seperti yg dirancangkan oleh rakan lama aku utk memancing udang galah, terpaksa ditunda kerana jorannya patah akibat tersepit kat boot.....Kata member aku nie nak mancing udang galah mesti menggunakan jorang besertakan dgn mesinnya sekali kerana kolam udang galah x la sekecil kolam udang harimau...Bla dah jd mcm tu, kami berdua ambil keputusan utk memancing udang harimau di sec.24...Mula jam 9.50 hingga 11.50 dan hasil blh dikatakan memuaskan...Aku dpt 1kilo dan member aku nie dpt 1kilo setengah....Tp yg paling menariknya aku berjaya menaikkan udang harimau yg bersaiz XL beratnya 50gram.......Aku rasa kalau udang yg bersaiz mcm tu aku dpt masa pertandingan pancing udang pada hari ahad nie, mmg kompem aku dpt Jackport sbb kat kolat tu mmg x pernah org naikkan udang harimau bersaiz XL....Hmmm......

P/S Wahai abg iparku, bla la kita nak beradu nasib sama2 ek......

No comments: