Thursday, March 5, 2009

Mlm nie mancing udang galah bersama member lama....

Tadi masa lunch kat sec.18, aku terserempak dgn member sekelas masa aku tingkatan 5 di Sek. Men. Keb. Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah di Sec.2, Shah Alam...Kami pun berborak2 sambil berkongsi cerita...Hahahahha.....yg kelakarnya member aku nie dah berkahwin dan mempunyai 2 org anak lelaki dan perempuan...Yang lelaki baru berumur 6 thn dan yang perempuan baru 2 thn lebih...Dia cerita dkt aku masa dia kawin tu aku tgh study kat Segamat, Johor...Emm....sbb tu la aku tau cerita tentang dia....Tah mcm mner tah, dia cerita kat aku yg dia skang nie tgh gila mancing udang di mana2 kolam pancing udang....Mmg dah kena sgt la dgn aku...Aku pun layan gak mancing udang nie...So dia pun nak payung aku mancing udang galah di Sec.25 Shah Alam.....Aku x pernah tau pun kat Sec. 25 nie ada kolam mancing udang galah...So aku pun setuju dgn ajakan member aku tu....Dlm kul 8.30pm aku jemput dia di umah dia kat sec.24......

2 comments:

Yanie said...

Emm...kalau dapat byk jgn lupa masak sedap2..nanti kita org dtg ler...hehehehehe...panggang pun boleh..

rafi_reenz said...

Huhuhuhuhu.......Banyak mmg banyak tp udang harimau la...Reez sampai dah x tau nak masak per lagi dah dgn udang2 harimau 'hari2 mau'....Huakaakaa......