Friday, April 17, 2009

Aku keletihan dan mengatuk.....

Aduh....semlm lps jer kul 5.00pm, aku trs jer pie Plaza Lowyatt, K.L utk temankan org umah aku atas tujuan mencari single scanner utk menyiapkan tesis Master dia tu...Hmmm....setelah pusing dan bertanya di setiap kedai, akhirnya aku jumpa gak scanner yang org umah aku nak cari di kedai Tunder Math....Scanner model Canon ScanJet 8800 dgn harga RM699.00..Tujuan aku cari scanner adalah utk mengedit semula dokument dlm Microsoft Word...Mmg banyak terdapat single scanner kat Lowyatt tu...Tp nak mencari yang blh edit dokument dlm Microsoft Word hanya ada 2 model sahaja iaitu model HP Scanjet 4010(RM799.00 dan Canon ScanJet 8800(RM699.00)...

Hmmm.....Pastu sampai jer umah, aku trs tlg org umah utk siapkan tesis dia...Benda nie kira URGENT sgt2 sbb dlm tgh hari nie org umah aku nak kena summit kat UPM...So alhamdulillah dlm kul 6.00am semua kerja dia siap...Yang tinggal hanya beberapa perkara yang perlu di edit balik....Mmg mlm td kami berdua x tdo semata-mata utk menyiapkannya....So skang nie aku tgh mengatuk sgt2......Huuuuuuu........

No comments: