Tuesday, April 7, 2009

Minum bersama member lama...

Mlm td lps aku blk dr mkn dgn org umah aku, member(Muaz) satu kelas masa sekolah menengah di SMK Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah dtg kerumah aku...Hah, aku terkejut sgt2 dan merasa gembira..Pastu dia ajak aku kuar minum plak di Restoran Syed Sec.10...X der per yang kami borakkan....Hanya borak pasal kenangan sewaktu di zaman persekolahan...Member aku nie rupe2nya dia kerja salesman kereta2 mewah dan sport car KSS di Jln kapar, Klang...So pada yang nak bli kereta mewah dan sport car blh la ketempat dia KSS di Jln Kapar, Kapar..Dan yang aku terkejut sgt2 rupa2nya pengurus besar KSS tu adalah rakan sekelas aku gak..Nama dia Azrai...Aduh..mmg aku terkejut sgt...Syukurla...member2 aku nie dah berjaya....Aku masih teringat lagi kata2 Azrai nie...Die pernah ckp kat aku "Satu hari nnt aku pasti akan jd Bos dan pengurus...." La nie, dia dah pun buktikan bahawa kata2 dia tu dah pun menjadi kenyataan...SYABAS Azrai....


No comments: