Monday, April 6, 2009

Cuba tgk......

Emm.....kejadian nie terjadi pada hari Jumaat yang lps...kalau x salah aku dlm kul 6 lbh....Masa tu aku on the way balik kerja...Dh janji dgn org umah aku nak pie mkn kat luar....So perkara nie pun x dijangka2....aku dpt panggilan dr seorg pengawai uitm di main campus mengatakan ada kereta student accident di kolej anggerik...Aku trs pie ketempat kejadian....Huh, aku mcm x percaya jer per yang aku nie....



heheeh........aku mls la nak tanya per2 kat owner keter nie sbb aku tgk dr aku dtg asik menangis jer dgn kwn2 dia....cuma aku minta dia sign pada form yang aku bg jer tu....Dlm pada sama org umah aku call aku tanya aku kat mner sbb org umah aku dah tunggu lama kat umah....So aku ckp aku kat mian campus ada accident dan kemungkinan kuar mkn lambat sikit...Em... alhamdulillah, dia faham dgn per yang aku buat.....Memandangkan Towing aku berada dia area KL dan akan sampai ke shah alam dlm kul 8/9, aku balik dulu dan aku trs jer bwk org umah aku mkn kat food court Tesco....Hmm........kadang2 rezeki Allah nak bagi pada kita, mmg kita x tau bila, jumlah, keadaan dan masanya......Hmmmm.......

No comments: