Monday, April 27, 2009

Hari terakhir berkursus...

Semlm adalah hari terakhir aku berkursus...Hari terakhir nie aku dan urusetian lain membawa peserta ker Excell Trainning Resort Sdn. Bhd yang terletak di sempadan negeri selangor dan negeri sembilan...Excell Trainning Resort yang seluas 18 ekar nie adalah milik Fozilah kamsah...So masa kat sana tu urusetia pun turut join sama....Kami dibawa berjln masuk dlm hujan selama 2jam sehingga jumpa air terjun dan para peserta dibenarkan mandi....huh....aku nie pantang tgk air terjun....Aku trs jer mandi...Heheheheee.....Kali terakhir aku pie air terjun adalah pada tahun 2007 tu pun bersama2 dgn rakan ku...
So dlm kul 2 ptg plak trainer resort tu buat 6 xtvt utk peserta.....Hah......aku rasa mcm nak tercabut jer kepala lutut aku nie...Tp atas semangat berkumpulan, kami semua berjaya mengatasi xtvt yg dianjurkan oleh pihak resort....


Excell Trainning Resorts Sdn. Bhd.


Antara hadiah2 yang akan berikan kepada para peserta berkumpulan.....



Para peserta di beri taklimat oleh Pak Jamal(Trainer)...


Ha..nie la kumpulan aku iaitu kumpulan 'JATI' yang mendapat tempat ker 3 daripada 4 kumpulan....

Niala peserta kumpulan yang telah berjaya menjd juara.....Tahniah pada kumpulan 2...

No comments: