Monday, April 6, 2009

Hmmmmm....

Memandangkan dah kul 8.30am, aku terpaksa drive laju sbb class start kul 9.00...Aku mesti kena sampai gak seblm kul 9.00...Hmm....aku dah cuba bawak laju, mmg x sempat sampai kul 9 sbb ntah mcm ner tba blh jem plak lps Tol Bt. 3 tu...Ceh, hampeh tul la....alang2 dah lambat nie, aku x der la terkejar2 sgt...Akhirnya aku sampai kul 9.30...Huwakakakakaa............Ntah mcm ner tah, class aku kul 11-2.00 dibatalkan...Hmm,....br semangat nak balajor...dah dibatalkan plak....Aku pun trs jer blk ker cheras lagi....Hmm...nasib badan......adik ipar aku tu asik ajak aku pie mancing udang jer.....dah berkali2 dia ajak aku....Kesian plak aku tgk adik ipar aku nie...Kalau ikutkan org umah aku nie, mmg x bagi aku pie la...Tp sbb atas belas kasihan, aku pun pie la ikut kehendak dia....Maklumla aku nie 1st abg ipar nie....Heheheeeee.......Mula2 tu x der la aku mancing...Lama2 tu aku jd x blh tahan plak ble tgk pemancing2 asik dpt udang jer....Aku per lagi, trs jer capai joran aku kat dlm kereta dan trs jer mancing.....Sebnrnya aku bkn nak mancing udang sgt...Aku cuma nakkan ketam ketam yang dah dilpskan sebanyak 2 ekor ker dlm kolam tu jer.....So mmg dah rezeki aku, dua2 ekor ketam tu aku dpt.....

Nie plak gelagat adik ipar aku si Aiman nie yang sibuk nak tangkap udang yang naik ker permukaan air dgn menggunakan tangan...


No comments: