Monday, April 27, 2009

Dinner...

24hb April(Jumaat), belah pagi sehingga ptg aku ada kursus seramai 70 org peserta dan belah mlmnya aku ada INTEC dinner (Mlm Aspriasi INTEC) di Hotel Holiday In, Glemarrie yang bertemakan Retro, merah dan hitam.....Seblm tu dah 3 hari aku teman kan org umah aku pie mencari baju yang ala2 retro berwarna merah dan seluar serta tudung berwarna hitam....Sebenarnya pada mlm tu org umah aku nie menjadi AJK penyampaian hadiah dan org umah aku terpaksa berada di atas pentas....So aku br pendapat, supaya pilih pakiaan yang cantik dan gempak....

Baju aku dah dpt...Aku dan seorg staf sama office dgn aku yang dipanggil kakang(Ramlan Khusairi) dah pun menyewa 1 set...Dari rambut, cermin mata hitam, baju dan juga seluar yang bawahnya besar seperti masa 60,70 dan 80an.....Hehehheeeee....Yang bestnya org umah aku nie siap pie wat make up kat kedai lagi tu.....Caya la sayg......So pada mlm tu aku menang cabutan bertuah hehehehehe........Rezeki...rezeki dan rezeki......Office aku nie telah terlibat dgn persembahan pada mlm tu....So yang terlibat aku, kakang, kak. zah, kat ita, sukri, siti, nuar dan wani...Setiap seorg nie kena berduet...So aku berpasangan dgn cik wani yang juga satu office dgn aku....

So nie la antara gambar yang sempat aku snap masa mlm tu....Mmg x berapa clear la sbb cemera PDA aku nie hanya 2 mp sahaja.....Tp blh setakat nak tgk2.....Hehehehhehee.......

Pengarah INTEC, Prof. Dr. Habibah Ashari tgh memberikan sepatah 2 kata seblm bermula acara seterusnya....



Nie lah org umah aku pada mlm tersebut.....Aku teruja sgt2 bila aku tgk org umah aku nie mcm tu....Alahai sayg ku.....Mmmuuahhh....

Dan yang ini la pemenang bagi kategori pakaian terbaik iaitu En. Ramlan Khusairi atau lebih di kenali sebagai 'KAKANG'....


Hah!!! ini yang paling best sekali.....Di seblh kanan tu la diri aku pada mlm tersebut....Ada yang kata aku pada mlm tersebut seperti 'Apon' la....Seperti org seruhan Prof klon la(cicak man)...... Tp x per aku dan kakang ttp enjoy pada mlm tersebut.....

Yang peliknya, keesokan paginya org umah aku terus jer demam...X tau la demam sbb suaminya berpakiaan mcm tu masa dinner ker or mmg nak demam.....Hahahahhaaa......

3 comments:

Sukimin said...

mana gambarnya?

rafi_reenz said...

sat ar...

Yanie said...

heheheeee...kelako ler..muka ala2 pempuan jer..ape hadiah korang dpt utk cabutan bertuah?